lørdag 20. april 2013

Casa interiørparty!

I går var jeg med en venninne på Casa interiørparty. Er lenge siden jeg har vært på et party jeg ikke har holdt selv. Siste må ha vært en vaskedemo av Enjo produkter. Så da jeg i går fikk spørsmålet om å være med henne på et Casa interiørparty,sa jeg ja. Vel, etter å ha spurt med samboer om det var greit at jeg gikk. Han måtte da "legge J". Interiør er jo kjekt,men samtidig ikke så kjekt. Ivertfall ikke når man er mitt i oppussing av hus,ikke startet på stuen.  For det å kjøpe masse stæsj og ting,funker liksom ikke før man vet hvordan man vil og skal ha det. Men pytt sann,er kjekt å kikke da.
Det viste seg at vertinnen av partyet var en gammel skolevenninne fra gymnaset. Har vel ikke snakket med henne siden vi gikk ut i 1997,så det var koselig å få en liten prat og se hvordan hun hadde det i hjemmet. Et koselig hjem med mye av det jeg liker av interiør og stæsj.
Kvelden gikk fort, og det var koselig. Vertinnen bydde på ost og kjeks itillegg til en form for pavalow kake i porsjonsstykker. Ang selve partyet,følte jeg at det ikke ble det store. Lite ting med,lite interesse for det hun holdt på meg var mitt inntrykk av hun som kom med tingene. Har hatt et Casa party selv og det var noe helt annet. Og tenkte å ha et i høst med henne. Er så mye mer givende når den som har partyet byr på seg selv,vet litt om tingene,har med seg mer slik at man kan få sett på det. Er ikke det samme å bla i en katalog og velge. Man får ikke den samme feelingen med produktene,som når man får "se og ta på" dem.
Selv om jeg ikke skulle ha noe da pga vi er mitt i oppussing av huset,så fant jeg noe likevel. Det ble to små huslykter som jeg skal ha ute. Disse skal få stå sammen med figurene som stod igjen på utepeisen da vi overtok huset. Tror det kan bli koselig.
To stk av de søte huslykten skal få bo på utepeisen på Bøketunet.
 
Lyst å kikke i Casa sin interiør katalog, kan du trykke her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.