lørdag 18. januar 2014

50 ting å gjøre i vinter.

Som de allerfleste av oss,har vi et ønske om å gjøre flere ting ennå et vi gjør nå. Og ofte blir tingene VI ønsker å gjøre utsatt av diverse årsaker. En idè jeg såg på en annen blogg, var å lage seg en liste Ove ting man ønsker å gjøre. Og det er det jeg skal gjøre her. Her kommer en liste over ting JEG skal gjøre i løpet av vinteren. Dette er ting som gir meg mer energi og gjør meg glad,samtidig som det er noe jeg ØNSKER og ikke alle andre ønsker at jeg skal gjøre. Noen av tingene er nok enkle å utføre, noen tar litt lengre tid,mens andre gjerne trenger litt planlegging for å utføres. Etterhvert som tingene er utførte,blir de strøket over. Tingene trenger ikke utføres i den rekkefølgen de er satt oppi,det viktigste er å komme igjennom listen. Listen starter nå og skal gjennomføres i vintermånedene januar,februar og mars. Etter det,er det VÅR!!

Og her er listen over de 50 tingene jeg skal gjøre i løpet av vinteren;

 1. Lese boken; Hvorfor hopper jeg
 2. Bake boller 
 3. Gå på skøyter
 4. Gå på langrennsski
 5. Stå på slalom
 6. Gå på date med min kjære
 7. Rydde i resten av flytteeskene
 8. Lese en bok sammen med min sønn (eks. Rampete Robin)
 9. Spise sushi med venninner
10.Drikke kako i hytteveggen
11.Lage bål i skogen 
12.Spise på den Brazilianske resturanten i byn
13.Rydde i kleskapet
14.Scrappe ferdig bildene i fotoalbumet
15.Gå på fotokurs
16.Ta spabehandling
17.Bestille frisørtime
18.Trene minst to ganger i uken
19.Prøve en ny middagsrett minst en gang i mnd
20.Rake løv i hagen
21.Feire Fastelavn
22.Kle meg ut (karneval)
23.Lage raspeballer til middag
24.Invitere venner på middag
25.Kjøpe friske blomster anhveruke
26.Plukke pusekatter/gåsunger
27.Være trener for fotballaget til min sønn
28.Handle bøker på Mamutsalget
29.Henge opp bilder i trappe opp/ nedgangen
30.Dra på hyttetur
31.Blogge minst en gang i mnd
32.Invitere venninner på ost og vin
33.Være vertinnen for PompdeLux party
34.Ta med J på kino
35.Planlegge sommerferien
36.Ha sukkerfri uke
37.Ha familien på middag/ kafèbesøk
38.Gå tur på Veten
39.Bestille rettetang fra nettet
40.Få i orden hobbyrommet
41.Få julepynt og påskepynt oppå loftet
42.Besøke noen man ikke har sett på flere år
43.Finne frem ting å gi til loppemarked eller bruktbutikken
44.Spise frukt eller grønnsaker hver dag
45.Mate endene med min sønn
46.Rydde i kjellaren
47.Avrime fryseboksen oppe og nede
48.Lage smoothie to ganger 
49.Spise lunch på kafé med venner 
50.Se minst en film på Nettflix i mnd





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.