lørdag 1. mars 2014

50 ting å gjøre i vår!

Første vårmåned! I et tidligere innlegg hadde jeg 50 ting å gjøre i vinter. Vel,jeg bommet med en måned da mars er en vårmåned og ikke en vintermåned. Derfor har jeg ikke fått tid å gjort alt på 1 1/2 mnd,men mye er gjort. Kanskje jeg skal legge til noen av tingene jeg ikke fikk gjort i vinter til våren. Og noen av tingene var veldig greie å ha på vinterlisten,så noen overfører jeg til vårlisten siden de ble godt mottatt av meg selv og resten av familien, Mange er fortsatt mulig å gjøre,så tror jeg slenger det på min 50 ting å gjøre i vår liste. Våren er jo og en tid med mer energi,lys,varme og lengre dager. Tingene på denne listen er og ting som JEG har lyst å gjøre (noen må ting og), ting som gir meg overskudd og energi,men samtidig ikke går utover familien. Noen ting er lett å gjennomføre uten for mye planlegging,mens andre trenger mer planlegging og kanskje trenger flere dager på å gjennomføres. Etterhvert som tingene er utført,blir de strøket over. Listen starter i dag,årets første vårdag og tingene skal utføres i mars,april og mai. Og etter det er det SOMMER!!
Så,her kommer listen over de 50 tingene jeg skal gjøre i løpet av våren;

  1. Lese boken Et helt halvt år
  2. Feire 17 mai med gode venner
  3. Plante vårblomster i hagekrukkene
  4. Så grønnsaksfrø
  5. Lage påskepynt
  6. Lage påskerebus til J
  7. Feire bursdagen til J 
  8. Lage regnbuekake til J's bursdag
  9. Lage traktorkake til J's bursdag
10. Fortsette å trene minimum to økter i uken
11. Nyte det første glasset med cider/vin ute
12. Ta i bruk grillen på terrassen
13. Spise ute på terrassen
14. Plukke vårblomster
15. Få båten på sjøen
16. Fiske
17. Sette krabbeteiner
18. Shoppe vår/sommer klær
19. Beskjære frustrerende
20. Heie på fotballkampene til J
21. Rydde i hagen
22. Ha familien på middag
23. Spise på restaurant
24. Lunche med venninne(r)
25. Kino med J
26. Gå på date med min kjære
27. Spise sjømat
28. Lage smoothie
29. Mate ender
30. Bestille en spa behandling
31. Spill kveld med klassen til J
32. Fotballcup
33. Kjøpe bursdagsgave til J
34. Kjøre mer ATV
35. Lage en ny middagsrett
36. Komme meg på ski
37. Kjøpe vårsko til J
38. Farge håret
39. En tur på Brann kamp med J
40. Kristian Valen show
41. Pakke bort vinterklærene
42. Finne frem vårklær
43. Få ting i kasser og oppå loftet
44. Liste ferdig gangen oppe (med hjelp av min kjære)
45. Male ferdig gangen nede (med hjelp av min kjære)
46. Avrime fryseboksene
47. Ha venner på besøk med god mat og drikke
48. Friske blomster på bordet minst anhver uke (kommer annpå hvor lenge blomstrenr fra sist kjøp 
      står)
49. Kjøpe easytone sko
50. Lage sommerliste




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.