lørdag 1. mars 2014

Ville jungeldyr!

I går testet jeg ut Galne gårdsdyr og i dag går turen til Labans andre nyhet; Ville Jungeldyr.
Ville Jungeldyr består også av tre dyr som lever i jungelen. Det er; John Lemon,Hr.Ole Phant og Maximus Molar. Og som Galne gårdsdyr,står det litt om hvordan disse dyrene og er.

Bli med inni jungelen!
Legenden som nesten ingen Laban Seigemenn kjenner til forteller om en fjern og mystisk merkelig jungel,fulla v durabelig deilige Jungeldyr. De bor dypt inni jungelen, i bulderbrusset fra den fantastiske Føringsfossen. Det gjør de akkurat det de vil,og det er å spise fristende frukter, ta timelange skumbad og henge rundt.
Vil du være med på festen? Åpne posen og legg øret inntill; når du hører lyden sv jungeltrommer tar du en smaksbit. Da starter eventyret.

Jungeldyrene som bor der er;
John Lemon er jungelens smakskonge. På magisk vis mixer han sur sitron med sprudlende tuttifruttismak. D R nam nam!
Hr. Ole Phant leter alltid etter jordbær,unntatt når han klatrer etter frukter i tuttifruttitrærne.
Maximus Molar er krokodillejenta som bare spiser frukt. Og særlig ananas og jordbær! Det vekker villdyret.

Må vel være helt ærlig å si at Ville Jungeldyr ikke falt i smak hos meg. De ble for kunstige og søte etter min smak. Da foretrekker jeg heller Galne Gårdsdyr. Men slik ser nå de Ville Jungeldyr ut. 
Så får du evt teste dem ut og se hva du mener om smak. Gi gjerne en kommentar om hvilke figur eller pose du liker best.
Ha en fin lørdagskveld alle sammen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.