mandag 16. februar 2015

Mammut salg!

I går gikk startskuddet for årets Mammut salg som varer fra 16 februar til 28 februar. Jeg har noen bøker jeg skal kjøpe,noen jeg har sett på lenge. Både innenfor barn,mat,og voksen. Har hatt Mammut avisen en stund,men ikke fått kikket skikkelig i den. Men samtidig synes jeg det er kjekt å gå mellom bordene og bare kikke og ta med det som ser spennende ut. Det vanskeligste er å begrense seg. Man har gjerne lystpå mer enn hva man har råd til eller tenkt å bruke på bøker. Jeg har ikke tenkt å bruke mer enn max 1000 kr på det,helst mye lavere ettersom jeg fikk to bøker til morsdag av mine kjære barn. 
Jeg var innom Ark bokhandel på Åsane senter i går og fikk med meg noen godbiter. Fire barnebøker av Roald Dahl,en bok til min kjære ang ØL brygging og en bok til meg selv. Satser på å finne noen flere i morgen dersom jeg får tid å stikke innom i Knarvik etter fysio. Om ikke har jeg nesten to uker på meg på å kjøpe bøker,samtidig som kanskje noen av dem jeg vil ha kloen i kanskje er solgt. Men den risken får jeg ta om jeg ikke kommer meg dit i morgen.
Jeg klarte å snike meg en tur på Mammut salget på Norli i Knarvik i dag. Her fant jeg og noen bøker. Ikke dem jeg hadde sett meg ut,men andre. Både mat,bøker til meg og to barnebøker. Barnebøkene skal bli gave til to jenter som skal bli storesøstre i henholdsvis mars og mai. Jeg synes det er viktig at de får en liten gave når babyen får noe. De er selv ikke så gamle at de ikke forstår det med at de ikke får gave når babyen får gave.

Her er det jeg fikk med meg fra årets Mammut salg;

Barnebøkene

 Sushi og ØL

 Mine bøker



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.