onsdag 11. februar 2015

Sjokoladekjeks på en helt vanlig onsdag.

I ettermiddag fikk jeg så lyst på noe godt. Har klart meg siden nyttår uten snop. Synes jeg har vært flink,da jeg er svak for godis. Det som har gjort at jeg har klar det,er at jeg ikke kan spise det jeg er mest glad i i snopeverden,nemlig sjokolade. Sjokoladen inneholder melk og ettersom jeg prøver å holde meg unna da jeg ikke vet om vesla reagerer,må jeg finne andre alternativer. Så i dag laget jeg sjokoladekjeks uten melk. Deigen er den samme som jeg har brukt før,bare at jeg har byttet ut vanlig melange med melange uten melk og salt og melkesjokoladen med mørk sjokolade uten melk. Smart. De ble litt tynnere enn de jeg laget før jul,mer alla tynne,sprøe kjeks enn seige deilige kjeks.
Merket og at de var søtere,så neste gang jeg skal lage dem,skal jeg ha mindre sukker i dem. Kanskje jeg skal teste å ha bær istedenfor sjokolade. Vi får se.
Nå ventet jeg på at min tante og onkel skal komme på besøk for å hilse på vesla.

Ha en fin kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.