tirsdag 10. februar 2015

Takkekort

Tiden for å bestille takkekort til alle de vi har fått flotte gaver av i forbindelse med Rine sin fødtsel er kommet. Egentlig burde jeg kanskje ha bestilt dem før,men så har det seg så med den tiden som løper fra oss. Har kikket litt rundt på diverse sider hvor en kan bestille takkekort som bla Elitefoto,Babykort,Fotoknudtsen var noen av nettsidene jeg var innom. Valget falt på Babykort fra Sandvik. Anbefaler alle til å gå inn dit og se på alle de flotte takkekortene, invitasjonene osv de har. Jeg brukte lang tid på å velge, men valget falt på dette her.
Etter å ha valgt kort,var det tid for å sette sitt eget preg på kortet med bilde og tekst. var laget slik jeg ønsket med bilde og tekst,før jeg kunne trykke send. 
Men før jeg kom så langt,hadde jeg tenkt ut to sett med klær til vesla som jeg ville ta bilder i i håp om å få det perfekte bildet til takkekortet. Klærne jeg hadde valgt ut,var en kjole og en buksedress. Kjolen ble kjøpt dagen etter hun var født og brukt på nyttårsaften. Buksedressen kjøpte jeg på salg og var kjempe fornøyd med kjøpet. 
L
 Buksedress fra Småkul

Kjole fra Lindex
Bilde til takkekortene ble tatt lørdag. Da låg vesla så perfekt i vuggen sin. Knipset en god del bilder av henne i buksedressen og fant det perfekte bilde,så kjolen ble aldri tatt på mtp bilde til takkekort. Men det gjorde ikke noe. 
Takkekortet er laget og sendt til trykk. Det kjekke med siden deres,er at det går kjapt. De ble sendt i går og skal være hos meg mellom 12-16 februar. I tillegg har de 100% fornøyd garanti,noe som gjør det kjekkere å bestille der da man vet at man kan klage dersom man ikke er fornøyd. 
Gleder meg til å få kortene. Baksiden er blank slik at vi kan skrive en personlig hilsen til hver og en vi har fått gave fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.