lørdag 14. februar 2015

Valentins Day; Alle hjertes dag; Kjærlighetens dag.....

I dag er det Valentines Day alle hjerters dag,kjærlighetens dag eller hva man ønsker å kalle den. En dag hvor handelstanden ønsker man skal kjøpe noe eller finne på noe med sin kjære. En dag hvor man skal gjennom gaver,middager osv vise sin kjærlighet til sin kjære. Et fenomen vi har adoptert fra USA. 
Selv har jeg aldri feiret Valentines day,verken som singel eller når jeg hatt kjæreste. Jeg mener at man ikke trenger spesielle dager for å vise den at man er glad i noen. Men, at man skal prøve å gjøre det alle dager,året rundt. Samtidig trenger vel ikke Valentines Day dreie seg om kjærligheten mellom kjærester,gjør den? Kan den ikke også dreie seg om kjærlighet en har for den man har nær,som familie, gode venner,kjæledyr og sine barn? Min kjærlighet,er mine to fantastiske barn,J og R og min kjære samboer. Vi har kost oss sammen hele dagen som avsluttet for J sin del med biff med tilbehør.
Nå slapper jeg,Ø og R av på sofaen med tvtitting. Snart kaller sengen og denne Valentines Day er over for i år. Da er det bare 365 dager igjen til nest års jag med kjøpe press. Butikker med roser,konfekt,smykker osv som skal kjøpes til sin kjære. 
Jeg avslutter dagen til hver av mine kjære med å si at jeg er GLAD I DEM,noe jeg virkelig er. Min familie inkludert katten er mine Valentines. Hvem er din?

Ønsker alle en god Valentines Day av det som er igjen av den.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.