tirsdag 24. mars 2015

Trilletur i vårsolen

Mens J var på karate i dag,tok jeg og vesla oss en trilletur i det flotte vårvèret. Vi trillet rundt Lonene som ligger rett ved Nordhordlandshallen. Noen kaller den Brekkeløypa,andre aktivitetsløype. Uansett, det er en fin trilletur som tar,tja..15-20 min alt etter hvorfort en velger å gå. Det er flott å gå der,med godt grusunderlag og god bredde på veien. Her møter en ofte kjentfolk som enten går tur,jogger eller sykler. Den blir brukt av mange,uansett alder og kjønn. I tillegg til hunder i bånd. 
Jeg har brukt denne løypen mye de siste 8 årene. Fra jeg flyttet til Orresteinen i 2007 til nå,selv om jeg flyttet derfra for tre år siden. Løpen har jeg/vi brukt til jogging,turgåing,sykling og å gå på ski. Det er en allsidig løype. Og som jeg tidligere nevnte,er det og en aktivitetsløype. Rundt løypen på den ene langsiden er det satt opp ulike aktiviteter i form av feks klatrestativ,trapp,balansestokker mm. Kjempe artig for barn og voksne. 
Så jeg håper at veret holder seg og at jeg kan fortsette med trilleturer tirsdagene mens J er på karate. Det er så deilig å kunne bevege seg uten å tenke på biler,samtidig som man er ute i nydelig natur.

Ha en fortreffelig kveld alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.