tirsdag 7. april 2015

Påsken 2015

Denne påsken har jeg;


Lest:
Shusi for nybegynnere av, Påskeutgaven av Kamille,Avisa Nordhordland,BT,BA,Dagbladet (på nettet), blogger-bla mammaentilmichelle,carolinebergeriksen,Norsk Ukeblad.

Spist:
Lammelår,fløtegratinerte poteter,fårefrikase,amerikanske pannekaker,hjemmelaget kjøttpudding,lasagne,nachos,is,marsipan,kolibriegg,appelsin.


Drukket:
Saft,vann,champagnebrus,FRI,kaffe,eple og appelsin juice

Kjøpt:
Mat,påskesnop,batteri,frukt,regntrekk til Ergobaby 360, is.

Dratt til:
Eikanger,Flaktveit,Åsane,Dyrkolbotn,Knarvik.


Vært sammen med:
Samboer,barn,mine foreldre,svigerforeldrene mine,min svigerinne og svoger,tantebarn,kusiner m/familie.


Slappet av med:
En god bok (se lest),magasiner,tv,fargelegging av "Den hemmelige hagen", strikking,kosestunder med mine barn.


Gledet meg til:
Tur til Dyrkolbotn,snø,sol,fine dager med samboer og barna,avslapning på kvelden fremfor tvn,tid med familien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.