tirsdag 14. april 2015

Sophia la girafe

I dag har vi vært på barseltreff på kjøpesenteret Horisont i Åsane sammen med Camilla og datteren Cecilia. Her traff vi tilfeldig to stykker som jeg gikk på ungdomsskolen med hvorav den ene har en sønn som blir 1 år denne måneden og den andre en sønn på snart 5 mnd. Veldig koselig å se de igjen. Tror ikke jeg har snakket eller sett dem siden rett etter ungdomsskolen. Rart hvor tiden flyr.

Jeg har vært på jakt etter den populære giraffen,Sophie,som jeg nok hadde selv da jeg var liten,men som nok er "forsvunnet" i alle lekene på loftet til mine foreldre eller i bosset. Kan ikke huske at jeg hadde en slik til Julian da han var liten,men muligheten ligger der og at jeg kanskje finner den i hans gamle babyleker. Har tenkt på å kjøpe denne til Rine og da vi fant den på Babyshop i dag og i tillegg med rabattkupong der,var det ikke vanskelig å gå ut derfra med denne i handleposen. 


Sophie the Giraffe som girafen heter, er laget til babyer som putter alt i munnen. Giraffen er miljøvennlig og laget av et organisk produkt,den er 100% naturlig og fargestoffene som er på den er spiselige,noe som nok er med på å bidra til at den er super populær. Jeg vil si at dette er et trygt valg for foreldre som ønsker en tygg og god leke til babyen sin.

 

Sophia ble veldig godt tatt i mot av Rine. Ho grep tak i den og prøvde å putte hodet hennes i munnen,noe som ikke var så enkelt. Da var det lettere når jeg snudde den så hun kunne putte beina til Sophia i munnen. Mmmm,de smakte godt? Uansett tror jeg det vil bli en leke hun vil ha glede av fremover. 
Må sover Rine og Sophia søtt i babynestet.
God natt alle sammen og drøm søtt 😉

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.