søndag 9. august 2015

Årets siste bad!

Julian har lenge mast om å få bade i sjøen den siste uken og grunnet div ting og tang i hjemme,sagt at det er kaldt i sjøen samt at forespørselen om å få bade har kommet sent på kvelden har jeg sagt nei. Og det til han store frustrasjon når naboungene får lov. Men slik har det bare blitt. Men i går spurte han igjen og med strålende sol og tid,så sa jeg ja. Tror han ble litt overrasket,for han begynte slik; "mamma, det er ikke vist å spørre for du sier bare nei, men kan jeg få lov å bade??" Han hadde en kompis fra klassen på besøk og han og ville bade,så da tok jeg Rine i vognen også ruslet vi alle fire ned i Sæbøvågen for at de skulle få bade.
Byttet og klar til å hoppe,vel,de valgte å gå var de klare. De skle uti da det var litt grønske på slippen,så det ble vel et litt ufrivillig møte. Og de var kjapt oppigjen. Det var kaldt,men de prøvde et par ganger til,før J gav seg og kompisen badet litt til. 
Vel,sa jeg. Forstår du nå hvorfor jeg har sagt nei og at det er kaldt i sjøen. Det gjorde han og han var klar og tydelig på at han ikke skulle bade mer i år.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.