fredag 28. august 2015

Første tann

I dag,to dager før vesla blir 8 måneder kjenne jeg at hennes første tann var kommet igjennom. Det er den nede på venstre siden og må si at den er skarp. Kanskje dette kan forklare ukens dårlige matlyst;kun pupp og flaske har vært ok i tillegg til litt smoothie. Og ikke minst de tre siste dagene med enorme mengder slev og sikkel. Men kjekt er det. Min vesle prinsesse er ikke lengre så liten. Nå gjennstår det bare å se hvor snill hun er når jeg skal amme henne. Begynner hun å gnage eller bite med tannen/tennene når det kommer flere,må jeg enten prøve å avvenne hun med bitingen elkersblir der slutt på ammingen. Det har jeg ikke helt lyst til å slutte med enda og tror ikke hun er helt klar for det heller. Ammer fortsatt to til tre ganger pr natt... Men nå får vi evt trappe ned på den,men det gjennstår og se hvordan det hår. Det blir ivertfall ikke gjøre neste uke. 
Uansett så sover vesla med sin første tann som titter forsiktig frem i munnen. 
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.