tirsdag 11. august 2015

IS

Kulinarisk er en kafé som er litt annerledes enn den andre som en finner på Knarvik senter. Denne her har sjarm,god service og et godt utvalg for de som har allergi,ivertfall melkeallergi. De har egen is og ikke minst,så lager de kaffe på soya eller laktoseredusert melk,noe jeg er kjempe happy for. Og for en tid tilbake hadde kafeèn Kulinarisk i Knarvik en konkurranse på facebook hvor en kunne få valgfri is. Jeg var så heldig at jeg var en av dem som vant!! 
Jeg, R og Torunn,en god venninne har ruslet rundt på senteret og avsluttet med kaffe,foccatia med brie og spekeskinke på Kulinarisk. Som dessert skulle jeg ta ut premien min. Jeg hadde tenkt å smake den nye smaken de hadde fått inn,nemlig rabarbra,men den var de tom for. Så istedenfor ble det; jordbær med lime,bringebær,mango og sitron sorbet. Litt av alle de de hadde av is uten melk. Må si at de to siste ikke falt i smak,mens de andre to var gode. Kanskje litt søte,så jeg er spent på å smake rabarbra sorbeèn ved en senere annledning.
Hva er din favoritt is/sorbeé?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.