tirsdag 4. august 2015

Rabatt kode på Adams Matkasse

Jeg at testet Adams Matkasse før ferien og må si at jeg ble kjempe overrasket over hvor godt og enkelt det var. Vi valgte FRI-For kassen som er for dem med allergier mot egg,melk og gluten. Oppskriftene var alt fra kjøtt,fisk og kylling og falt i smak hos store og små. Selv vesla kunne smake på plukkfisken før jeg hadde salt oppi. 
Vi skal fortsette med kassen etter ferien og tenker ivertfall anhver uke. Det kjekke er at man kan pause,avbestille kassen dersom man skal bort,ønsker en pause eller hva nå det skal være. 
Og akkurat nå kan jeg som Adams Matkasse-kunde gi mine venner et bra tilbud til deg som er interessert i å bli matkassekunde. Anvend min tipskode K747774 ved nyregistrering så får du første matkassen til prøve-pris og en gratis Fruktkasse på kjøpet!

Fruktkassen inneholder cirka 4,5 kg frukt og ordinær pris er 140 kroner.

Det hadde vært gøy om du ville teste. Glem ikke å oppgi tipskoden K747774 på adamsmatkasse.no

Ps. Husk at det er et abonnement du enkelt kan av- og påbestille fra uke til uke på www.adamsmatkasse.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.