fredag 18. september 2015

COLOR ME RAD

I går var jeg med på løpet; COLOR ME RAD SOM er løst basert på en feiring i India! Der finnes det nemlig en festival ved navn Holi, eller "fargenes fest". Den feires de første dagene på våren ved at man på kvelden tenner store bål som man danser rundt. Morgenen etter holdes det fargefest, der folk fyller gatene og kaster farge på hverandre i en felles feiring av starten på våren. 
Jeg møtte Bente som jeg skulle gå sammen med på Shell Select på Haukås. Vi valgte å gå ned til Bergen Travpark for å unngå bilkø for våre kjære som skulle kjøre derfra. Vel fremme på travparken var det oppvarming og kasting av fargebomber. Så før vi hadde startet,var vi allerede full av farge. Kjempe kjekt. 
Litt før kl.11 stilte vi oss opp til start. Vi hadde valgt å starte i første pulje for å evt komme oss hjem tidlig om det skulle regne ol. Etter hver kilometer ble vi bombardert med en ny farge til vi tilslutt var mer eller mindre dekket av ulike farger alt etter hvor mye som hadde truffet oss.
Slik såg jeg ut etter at jeg hadde løpt 😳
Vi haddet det kjekt og satser på å delta neste år og. Kanskje vi lar sønnene våre være med da. De hadde de nok likt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.