torsdag 24. september 2015

Jentekveld på Intersport

I dag fra 18-20 er det duket for jentekveld på alle Intersport butikker. Jeg tar med meg Rine og min gode venninne Torunn og stikker innom Intersporten på Frekhaug for å hvilke go'biter de har å by på. Guttungen trenger nye fjellsko og jeg trenger vel egentlig nye joggesko. Men det siste er jeg ganske kresen på. Har funnet meg et merke jeg liker,Mizuno,så om de ikke har dem til en god pris,står jeg over. Kanskje en treningsthights hadde vært greit å fått,men vi får se hva de har på lur. 
Vi troppet opp kl.18 og da var det allerede kommet litt folk,men butikken var åpen for hvem som helst,så følte ikke helt at det var "jentekveld". Alt som var merket med rødt var allerede nedsatt,mens resten var det 25% på. Jeg kikket litt rundt,og fant vel egentlig litt,men typisk når man er liten,så er størrelsene ofte forsvunnet. Så det ble ikke noe annet enn goodiebagen på meg... Den inneholdt en drikkeflaske og Kari Traa hårbånd. Siste var jeg veldig fornøyd med,men i skapet ute står det sikkert 10-15 drikkeflasker. Torunn fant seg en kjempe fin hvit Didrikson regnkåpe. Misunney henne litt der,men den hadde vært alfor lang for meg uansett... Så da sparte jeg de pengene. Vi dro derfra ganske tidlig og det var egentlig greit.
Så nå har vi vært på jentekveld på Intersport... Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det igjen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.