mandag 4. april 2016

50 ting å gjøre i vår

I dag er det 1.mars og første vårdag,men ute er det lite som minner om vår. Litt gammel snø på bakken, kuldegrader og snø i luften gjør for min del at jeg nok kan se langt etter våren på en stund. Men jeg håper den snart dukker opp,lys og trivelig,med mer og mer varme for her dag som går. Håper på en super vår,hvor en kan være MYE ute uten å måtte kle på varme klær eller regntøy.
Tiden for å skrive 50 ting å gjøre i vår er her,igjen. Tiden flyr,så her kommer en liste. Ikke så sprek,men kanskje oppnåelig på alle punkter?

  1. Feire J sin bursdag 
  2. Knarvik senter Cup med J
  3. Fotball serien begynner både for J og Brann
  4. Lage påskepynt med barna
  5. Lage påske rebus til J 
  6. Tur til Dyrkolbotn
  7. Feire 1 årsdag til D
  8. PompdeLux party
  9. Lese en god bok
10. Invitere venner på besøk
11. Invitere familie på besøk
12. Lunche med venninne(r)
13. Date med min kjære
14. Kino med J
15. Lese en god bok med J
16. Plukke vår blomster
17. Begynne å plante i blomster krukker
18. Begynne å rydde i hagen
19. Så grønnsaksfrø
20. Lage terrase
21. Få opp uteleker til R 
22. Jogge
23. Påskeferie
24. Vinterferie
25. 17 Mai med skolen til J /bhgn til R
26. 17 Mai sammen med gode venner
27. Middag hos svigerforeldre
28. Svømming med barna
29. Begynne å pusse opp R sitt rom
30. Flytte alle lekene fra lekerommet over til J sitt rom
31. God start kurs- gleder meg til å se de andre igjen
32. Spise deilig salat i en hel uke
33. Bake boller
34. Slalom
35. Drikke te på terrassen
36. Spise lunch på terrassen
37. Brenne bål og grille pølser på det
38. Gjøre noe kjekt med J- eks. kino,sushi,høyt og lavt parken
39. Jobbe med MIN BOK til R
40. Scrappe i albumene til barna
42. Gå minst tre turer i uken
43. Sende gave til H
44. Scrappe bursdags kort til J, H og D
45. Pakke bort vintertøy
46. Finne frem vårtøy
47. Kjøpe vårsko til barna
48. Fotballforedrag med Mons Ivar Mjelde
49. Kjøretur/togtur til Voss
50. Lage sommerliste




Slik ser det ut utenfor her nå... Ikke mye vår....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.