mandag 2. mai 2016

50 ting å gjøre i sommer

Juni,Juli og August! Sommeren er ENDELIG HER,eller må man bare si sommer månedene? For hvem vet hvordan sommeren 2016 blir. Jeg håper på en sommer med sol hver dag,passe varmt,dvs rundt 20-25 grader, varmt i sjøen, gode venner,god mat og late dager.
I år jobber jeg i skolen,så jeg er heldig å få ferie når skolen slutter 17 juni,samtidig som spørsmålet om ha jeg skal gjøre i høst slå meg. Jeg er uten fast jobb,men jeg regner med det dukker opp noe. Uansett trengs det vikarer på skoler og barnehager. Jeg fått ha litt is i magen. 
Men over til "50 ting å gjøre i sommer listen" min. Kanskje det er litt forandret og annerledes enn årene før? Vi får se..

  1. Ta en velfortjent sommerferie
  2. Lese en god bok
  3. Nyte sommeren på terrassen
  4. Grille
  5. Fiske
  6. Bade
  7. Fange krabber
  8. Leke med ungene
  9. Rydde i hagen
10. Plukkebær
11. Gode måltider med familie
12. Gode måltider med venner
13. Ta med J på kino/høyt og lavt parken/Vilvite ol
14. Finne på noe kjekt med R
15. Date med min kjære
16. Jentekveld 
17. Feire min mors 70 års dag
18. Feire min bursdag
19. Se mitt språk kurs med venner
20. Lære mye mer tegnspråk
21. Planlegge ferien
22. Dra på ferien
23. Skape ferie minner
24. Ta masse bilder
25. Kjøpe sommerklær og sko til ungene
26. Trene tre ganger i uken
27. Friske sommerblomster hver uke
28. Bygge terrasse
29. Pusse opp rommet til R
30. Rydde skikkelig i huset
31. Henge opp bilder på veggene
32. Gå på babybesøk til venninner som får barn i løpet av sommeren
33. Scrappe i albumene til ungene
34. Lage bursdagskort
35. Lage strikkbåt med J
36. Male med R på stort lerret
37. Lage vannpistolbilde med J
38. Spise masse god mat ala salater,sjømat
39. Nyte en kald FRI eller et glass vin i kveldssolen 
40. Cache enda mere. Gjerne legge ut bokser
42. Sommerfest på skolen til J
43. Sommerfest i bhgn til R
44. Dra på fjellet- Dyrkolbotn
45. Lese en god bok sammen med J
46. Handle nytt penal og matboks til J
47. Fotballcuper med J 
48. Karategradering med J
49. Blogge mer
50. Lage høstliste


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.