onsdag 6. juli 2016

Lykke for en liten jente på 1,5 år

Middagen i dag ble fortært hos mine foreldre som inviterte på raspeballer midt i uken! Etter middagen var vi alle stappmett og fant ut at deresom vi satt oss ned kom vi til å "sovne", så vi kledde på oss og gikk ut. Guttene,dvs,min far,min samboer Ørjan og J dro på guttetur,mens vi jentene,min mor,meg og Rine ble med huset. Mine foreldre hadde kjøpt sand i sandkassen,så planen var å teste den ut,men først måtte vi en tur nedi hagen for å se om blåbærene var mode.

Og sannelig fant vi ikke blåbær. Rine var i ekstase over å kunne sitte i en tue og plukke blåbær rett i munnen fra en busk. Første gang hun plukker blåbær selv. Kan trygt si at det var stor stas og ikke minst en stolt jente som satt i turene. Vi  fant og noen bringebær og jordbær i hagen, og alt gikk ned i den vesle magen med stor iver og tegnet "liker" ble flittig brukt! Hun elsker alt av fukt og bær, og når det i tillegg er helt fersk og ny plukket,kan det ikke bli bedre! 


Så lykken er å ha en mormor og morfar med masse ulike bær i hagen! Hun gleder seg til neste gang vi skal dit og hun kan gå og plukke bær rett fra buskene i hagen. En 1,5 åring trenger ikke store fornøyelsesparker, lekeland,badeland osv for å få en lykkelig sommer, hun trenger bare en hage full av bær! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.