onsdag 7. september 2016

Uff....

Vi er godt inni den første høstmåneden og jeg har ikke klart å somle meg til å skrive høstens 50 ting å gjøre liste. Dagene og kveldene har vært travle og det lille av fritid,hva nå det enn er,har ikke vart så mange minutter til at jeg kan koble av og sitte meg ned for å tenke. Men nå har jeg litt tid og kanskje jeg klarer å få ned 50 ting før vesla våkner og jeg må løpe.
Høsten er som sagt en av mine favoritt årstider. Jeg elsker at naturen skifter farge, den deilige,klare høstluften,at det begynner å mørke ute så en kan kose seg inne med telys (fake),kos under tepper,en god bok sammen med en kopp te (om man har tid) og ellers alt det kjekke høsten har å by på.

1.   Lese en god bok
2.   Begynne å handle julegaver
3.   Slappe av nesen kopp te
4.   Scrappe alle bildene jeg har liggende i barnas album
5.   Bake boller
6.   Bake eplekake
7.   Kose meg med serie på Nettflix
8.   Plukke høstblader
9.   Lage høst bilder
10. Plukke plommer
11. Plukke epler
12. Dra til ÅL på Se mitt Språk
13. God Start på Statped
14. Ha familie på middag/kaffe besøk
15. Ha venner på middag/kaffe besøk
16. Dra på lunch med venner
17. Ha PompdeLux party
18. Finne frem høst klærne til barna
19. Pakke bort sommer klærne våres
20. Begynne å pusse opp rommet til R
21. Babysvømming med R
22. Kosedag med J 
23. Date med min kjære
24. Fotballturneringer med J
25. Manger Cup
26. Spise fårefrikase
27. Lage høst lapskaus
28. Spise sushi
29. Lage julekort
30. Rydde kleskapene til meg selv og ungene
31. Rydde på hobbyrommet
32. Dra på besøk til venner
33. Gjøre kjekke ting sammen med barna
34. Lese en god bok med J
35. Kjøpe julepynt
36. Pynte til advent
37. Pynte til jul
38. Bosse gamle ting
39. Levere ting til gjennbruksbutikken 
40. Henge opp bilder
41. Kjøpe nye tesorter
42. Gå minst to turer i uken
43. Lyse etter krabber
44. Fiske
45. Fange krabber
46. Foreldremøter barnehage og skolen
47. Lage ukesoversikt på middager
48. Klippe/ farge etterveksten 
49. Lage julegaver med barna
50. Lage vinterliste


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.