søndag 11. desember 2016

Tredje søndag i advent

Hmmm,hvor ble denne dagen av??
I går var vi på julebord og ungene var hos farmor og farfar på overnatting. For Rine var det første gang på overnatting hjemmefra,men det skal sant sies at vi skulke overnatte der selv og. 
Vi ble vekket av storebror som annonserte så fint at nå måtte vi stå opp for nå var frokosten klar. Og da var klokken litt over 9. 
Etter en god frokost slappet vi av før vi dro på dagen der på bursdag. Jenten til et vennepar av oss flyte 3 år i går så det måtte vi feire. Kjempe koselig. Innelek og utelek ble det og for storebror en mulighet til å fange Pokemon. Sjokoladekake og gelé ble det og før vi takket for oss og dro på G-Max på jakt etter bursdagsgave til Rine. Jeg har funnet ski mrd bindinger hvor en kan bruke vanlige sko og det er jo genialt. Hun vokser så fort at å kjøpe med skikkelige bindinger og skisko nå,vil si at vi må kjøpe nye til neste år. Men de hadde ikke de jeg var på jakt etter. Har funnet et par Stiga ski snow sett som ser ut som vanlige ski og ikke slike tykke noe som gjør at hun kan ha dem lengre og.
Vel hjemme var det tid for å trekke adventskalender og dagens aktivitet var kakemann baking. Jeg laget deigen før vi dro i går,så den har fått godgjort seg i kjøleskapet i natt. I tillegg tok vi pepperkake bakingen som var fredagens kalendergaver,men pga stramt tidsskjema ble det ikke noe av det da. Så i kveld har jeg og ungene bakt.
I tillegg er det tredje søndag i advent og jeg har enda ikke somlet meg til å få opp adventslys som vi kan tenne. Har 4 elektriske te lys som Rine driver å tenner,så jeg tenker det får være årets adventsstake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.