mandag 2. januar 2017

Lek i snøen

Som jeg tidligere skrev,har det endelig snødd her og etter middag tok jeg med meg ungene ut for lek og moro. Rine fikk prøvd de nye skiene hun fikk til jul- kjempe stas og hun var skikkelig flink. Skjønte med engang at hun måtte bevege beina for å komme seg frem. I bakken fikk hun hjelp av pappa,men ellers prøvde hun selv. Moro å se på hvor fort barn tar slikt. 
Etter noen turer i veien på tunet,ble det aking med storebror i akebakken. Det var moro det. Hun lo hele tiden og var kjempe gira. Oppigjen dro storebror henne og til tider slengte hun seg av og lo som bare det til storebror sin irritasjon for å måtte "plukke" henne oppigjen. Men de koste seg lenge. 
Kjempe moro med snø og det måtte jo og lages snøengler.
  Storebror
  Lillesøster
Nå håper jeg bare at snøen ligger til i morgen så vi kan få oss en flott ettermiddag ute i snøen igjen. Hvem vet når snøen vil komme tilbake. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.