onsdag 15. mars 2017

Hipp hurra

Tenkt at jeg har en 10 åring i hus nå. En gutt som kan skrive alderen sin med to tall. Han har sett frem til det og endelig er dagen her. For min del kan jeg ikke helt tro det. Fra å være mamma's lille gutt til snart å være tenåring. Hvor ble tiden av? Jeg kan vel trygt si at jeg er stolt over min første fødte. Han er en fantastisk gutt på alle måter. Hjelpsom,omtenksom,snill,grei,flink og smart. Men han har selvsagt også sine negative dager hvor han er tverr,sur,lite hjelpsom,men heldigvis ikke ofte. Vi har hatt mange koselige stunder sammen kun oss to, til sammen med familie og venner. Alt fra ferieturer,utelek,hytteturer,koselige hjemmekvelder.
Nå er han 10 år og vi er på Ål på Nettverkskurs for familie og venner til døve barn. Som dere vet,er søsteren døvnognjulian er super flink storebror som leker,tuller og ønsker å lære seg tegnspråk slik at han kan prate med lillesøsteren. Han ble feiret på skolen her med sang,krone og flott bursdagsklem samt at jeg kom med kake til de etter lunch. Nå snart skal vi ned til de andre og feire han sammen med kake og morro før jeg og han skal ha en koselig bursdagskveld sammen.
Vil avslutte med å si at det har vært en fantastisk reise i 10 år og gleder meg til fremtidens spillopper,lek og morro uanhengig hva den byr på.

Gratulerer med 10 årsdagen, Julian!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.