mandag 22. mai 2017

50 ting å gjøre i sommer

Denne våren har virkelig flytt av sted. Med fantastisk vèr i slutten av April og begynnelsen av Mai har våren nesten vært sommeren. Varmt,sol,blå himmel og Julian har til og med badet lenge før 17 mai. Det er sjelden man får den muligheten her på Vestlandet.
Vi har kost oss i vår og mange av tingene har vi fått gjort. Noen må jeg nok overføre til sommerlisten i håp om at de bli ferdige. Må virkelig skjerpe meg (oss) med å gjøre oss ferdig med ting vi begynner på. Vi er kommet alene inni juni og den er nett ferdig da det har vært travelt de første dagene,men her er den ferdige listen.

   1. Bade i sjøen eller vann
   2. Fiske
   3. Sette krabbeteiner
   4. Spise sjømat
   5. Gjøre ferdig rommet til Rine (mangler kun lister)
   6. Rydde på hobbyrommet
   7. Innrede rommet til Rine
   8. Få grind i trappen oppe
   9. Lys i taket oppe
  10. Henge opp bilder i gangen
  11. Austrheim cup
  12. Fotball kamp på Lindås
  13. Besøk av min søster m/familie
  14. Besøk av venner fra tegnspråk kurset
  15. Mate og kose med lammene,Askeladden og Snøhvit
  16. Jentefest hos min tante
  17. J på 24 timers leke kos
  18. Sette opp lavo
  19. Sove i lavoen med ungene
  20. Sove i telt med ungene
  21. Konsert på LOAS
  22. Feire bursdagen min
  23. Spise sushi
  24. Gå turer
  25. Spille fotball
  26. Utepils med venner i byen
  27. Sommerfest i bhgn til Rine
  28. Rydde på rommet til J 
  29. Rydde i garderobeskapet nede
  30. Legge bilder over på pcn og bestille bilder
  31. Nytt skoleår for J - ny sekk?
  32. Ny Bhg sekk til Rine 
  33. Kjøpe skoleklær til J
  34. Kjøpe høst klær til R 
  35. Deltid Rine på nytt sted (NOT)
  36. Plukke bær med ungene
  37. Lese en god bok / blad
  38. Nyte et glass vin eller cider på terrassen
  39. Ha venner på besøk
  40. Ha familie på besøk
  41. Dra på besøk til venner
  42. Kvernbit Cup
  43. Se piken på toget på film
  44. Se Lion på film
  45. Sende bursdagskort til min niese
  46. Skrive søknader
  47. Gå igjennom alle klærne mine,kaste,gi bort 
  48. Steke vafler eller lapper på terrassen når ungene har besøk
  49. Leke med ungene
  50. Lage høst liste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.