mandag 20. november 2017

50 ting å gjøre i vinter

Så var vinteren her igjen, men er det snø? Nope. Dette blir den siste av " 50 ting å gjøre" i en av årstidene liste. Tenker at fremover vil jeg heller sette opp lister over hva man kan gjøre feks. pr måned, uke, ferier ol. Over en årstid blir mye og ting går gjerne igjen fra år til år. Jeg gleder meg til denne listen, men samtidig blir det litt rart. Jeg håper jeg klarer å få på noen helt nye ting denne gangen, så da er det vel bare å sette igang.

   1. Leke i snøen
   2. Stå på ski (langrenn og slalom)
   3. Se barna trekke adventskalender
   4. Se adventskalenderen til barnetv- Linus i Svingen
   5. Pakke julegaver sammen med barna
   6. Handle de siste julegavene
   7. Ta julekort bilder
   8. Skrive og sende julekortene
   9. Nissetur med gaver
 10. Drikke julegløgg
 11. Julegateåpning i Knarvik¨
 12. Karategradering med J
 13. Julegrantenning i bhgn med R
 14. Juleverksted med barna
 15. Juletrefest
 16. Julebesøk
 17. Pynte juletre
 18. Bake julekaker
 19. Lage til 3 årsdag til R
 20. Feire nyttårsaften
 21. Gå julebukk
 22. Eksamen
 23. Videre på skolen (forhåpentligvis)
 24. Pynte til jul
 25. Lese julehefter
 26. Lese julemagasiner
 27. Levere pakker under juletre til barn som ikke får gaver
 28. Juleavslutning med fotballen
 29. Julebord med jobben (?)
 30. Juleforestilling med skolen til J
 31. Lese en god bok
 32. Drikke masse te
 33. Spise masse god mat
 34. TRENE MER!!
 35. Gå på skøyter med barna
 36. Besøke venner
 37. Spise sushi
 38. Feire min samboers bursdag
 39. Besøke Arne og Lise i nye huset
 40. Fotballtrener kurs
 41. Lage nye middagsretter minst en gang i måneden
 42. Shoppe mindre
 43. Rydde på hobbyrommet og flytte det opp
 44. Venner på besøk
 45. Familie på besøk
 46. Kino med barna
 47. Date med min kjære
 48. Sove lenge når muligheten byr seg
 49. Svømming med R
 50. Nyte hver dag som går

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.