lørdag 6. juli 2013

Ferie eller?

I går var det siste arbeidsdag før ferie. Men før man kan si man har ferie,er det helg. For man kan liksom ikke si man har ferie før mandagen kommer. Før man kan sove så lenge man vil uten å ha vekkerklokken på. Men,jeg har en uke med vekkerklokken på før jeg kan sove så lenge jeg vil eller klarer. J har en uke igjen før han går på ferie og med det innebærer at vekkerklokken må ringe,og jeg bringe. Men til neste helg,får han og ferie. I tillegg avsluttes en epoke i livet hans. Han er nemlig ferdig med barnehagen. 5 år i Juvikstølen barnehage avsluttes. Tiden med lek og moro erstattes med skole og lekser til høsten. Men han gleder seg til det da,selv om det er vemodig for både mor og J at tiden i barnehagen er over og "vesle poden" er blitt "stor." 
Men før vi kommer dit,skal vi ha FRI,kose oss sammen og kanskje blir det en bilferie et eller annet sted. Vi får se. 
Frem til det blir det oppussing i huset,så litt blogginnlegg skal jeg prøve å få til slik at dere får se fremgangen. Pr dagsdato er det rommet til J som går gjennom en total forandring. Hvordan resultatet blir,er en overraskelse for han og dere,men kanskje kommer det små smakebiter underveis her på bloggen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.