tirsdag 3. februar 2015

KAPPAHL!!!

I dag har jeg hatt meg en liten tur til Åsane. Min kjære skulle til tannlegen for å operere i tannkjøttet,så jeg måtte være med som sjåfør. Han regnet med at han ikke var kjørbar hjem etterpå pga tabletter,noe som stemte da han kom ut med smertestillende med varseltrekant. Mens han var hos tannlegen,traff jeg og vesla farmoren hennes på senteret. Vi tok en kaffe i påvente på at butikkene skulle åpne. Jeg var på jakt etter noen gensere/cardiganer uten hette til vesla. Har lett over alt,men alt er det hette på. Synes det er ganske upraktisk spesielt når vesla skal sitte i bilstolen og gjerne med noe utenpå. Blir så klumpete. Liggende i vognen er det noe annet,da funker det liksom med noe ekstra utenpå luen dersom det er kaldt ute. I tillegg synes jeg det er litt greit å ha noe utenpå bodyene. Så vi ruslet til Kappahl da jeg har en derfra og satset på at de kanskje hadde gensere inne,men de hadde de ikke. De fikk kanskje inn i løpet av våren sa hun som jobbet i butikken. Men; Kappahl har fått en ny kolleksjon som heter NEWBIE/NEWBIE TOODLER. Denne kolleksjonen finnes fra babystr. 50 til 5 år. Klærne er bare helt fantastiske. Flotte duse farger,mykt og godt stoff,gode kombinasjonsmuligheter innenfor kolleksjonen og ikke minst; ikke så stive priser. Her kommer jeg til å handle mye til vesla. Dessverre har J blitt for gammel for NEWBIE TOODLER og ikke minst forlang til denne kolleksjonen,men tantebarna kommer nok til å få klær fra denne serien i fremtiden ja. Jeg fant ikke noe på salg fra denne kolleksjonen,men klarte uansett å plukke med meg en del plagg. Tror jeg la litt elsk på dette merket,så det blir nok handlet mer utover våren etterhvert som nye plagg kommer inn. 

Her er noen av plaggene som fikk lov å være med oss hjem idag.
  Bluse kr.149

   Jakke kr.179

   Kjole kr.179

Neste gang håper jeg at kanskje disse plaggene kan være med oss hjem.
  Jumpsuit kr.199

  Body kr.89,50

  Bukse kr.199

Jeg gleder meg til å ta i bruk de plaggene som har blitt med oss hjem,men først må de vaskes. Dernest gleder jeg meg til å se hva som kommer inn utover våren og sommeren. Handlingen kommer nok til å vare fremover dersom plaggene er like fine som de som finnes i butikken/nettbutikken pr.skrivende stund. Anbefaler alle til å ta en tur på Kappahl eller nettbutikken om du har barn i alderen 0-5 år. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.