søndag 1. mars 2015

WEEDS

I det siste har jeg og min samboer begynt å se på en serie på Netflix. Kan vel heller si at det var min samboer som begynte å se på den mens jeg satt og småkikket samtidig som jeg holdt på med Ipad'n. Men etterhvert fulgte jeg mer og mer med. Serien er WEEDS. Weeds er en amerikansk dyster komiserie om en fiktiv californisk forstad og dens innbyggere, hvorav en håndfull er involvert i omsetning og forbruk av cannabisc. Først og fremst omhandler den alenemoren Nancy Botwin som får endene til å møtes ved å selge marihuana i forstaden Agrestic,California etter at ektemannen uventet dør. Serien avslører de skitne små hemmeligheter som ligger bak en pen plen og vakre inngangsdøren i et ellers perfekt forstadssamfunn.
 Den første sesongen besto av ti episoder. Videre er det kommet syv nye sesonger. På Netflix finner en åtte sesonger,mens på Viaplay er det bare lagt ut syv sesonger.

Anbefaler alle å ta en kikk på denne serien. En får seg en god latter ofte, spesielt fra karakteren Doug!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.