mandag 4. mai 2015

50 ting å gjøre i sommer

Hurra! Sommermånedene er endelig her! Juni,Juli og August banker på døren neste helg. Blir de like varme og flotte som i fjor? Får vi en sommer hvor vi kan bade i sjøen lenge,ha late dager i solen,nyte sydenvarme her i "kalde" nord? Jeg håper virkelig det.
I år er jeg ikke gravid og kan nyte sommeren bedre og varmen om den kommer. Så jeg skal virkelig nyte den selv om jeg ikke trives når det blir altfor varmt her hjemme. Liker meg best når temperaturen er mellom 18-25 grader,men det bør være litt svak bris. Da er det perfekt. 
Men tro mot min 50 ting liste,så må jeg ha en 50 ting å gjøre i sommer liste i år og. Håper jeg klarer å fullføre denne. Husker ikke om jeg fikk gjort alt på listen i fjor,men om noe manglet,var det nok fordi jeg var gravid. Listen i år blir nok noe lik den i fjor,men med noen nye innslag ettersom vi er blitt en til i familien. 

Så her er den; 50 ting å gjøre i sommer!

  1. Bade i sjøen
  2. Spise is
  3. Feire bursdagen min
  4. Fiske
  5. Spise sjømat
  6. Finne frem sommerklær
  7. Kjøpe sommerklær til J og R 
  8. Kjøpe sykkelhjelm til R
  9. Kjøpe pumpe til bassenget 
10. Sette opp bassenget
11. Male ferdig huset
12. Bygge terrase
13. Plukke frukt og bær
14. Ha venner på besøk
15. Ha familie på besøk
16. Besøke familie
17. Dra på ferie
18. Bygge bad
19. Scrappe kort
20. Lage smokkeholdere
21. Lage votteklyper
22. Lese en god bok
23. Lese et blad
24. Drikke FRI på terrassen
25. Date med min kjære
26. Gjøre noe kjekt med J
27. Drikke frakppe på Starbucks 
28. Spise markjordbær 
29. Gå mye tur
30. Ta sommerbilder av J og R
31. Levere J på Tine fotballskole
32. Miniturnering med J
33. Austrheim Cup med J
34. Karate gradering med J
35. Sommeravslutning med J på skolen
36. Sommeravslutning med J på fotballen
37. R begynner i barnehagen
38. Nyte den site måneden i permisjon
39. J begynner i tredje klasse og skal ha nye klær
40. Gå på konsert
41. 70 års fest for min far
42. Lage en ny middagsrett en gang i mnd
43. Fortsette med friske blomster anhver uke ol
44. Drikke smoothie av friske bær
45. Kos meg med ungene
46. Besøke tantebarnene i Stavanger
47. Fortsette å rydde i hagen
48. Feire min mors bursdag
49. Nyte ferien
50. Lage 50 ting å gjøre i høst liste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.