mandag 25. april 2016

KVELDS TUR

Hver mandag fra kl.18.30-20.00, har J keepertrening sammen med keepere fra Kvernbit selv om han spiller på Radøy/Manger. Han er så heldig å få være med dem å trene og det synes han er kjempe stas. Han begynte med dette rett etter nyttår og en ser STORE fremskritt på ferdighetene hans. Ikke bare har han blitt tøffere, men han har lært seg ferdigheter som er gode å ha med som keeper, samt hvordan det er å være keeper. Uansett, er dette noe han trives svært godt med og han har fra han var liten  sagt at han skal bli keeper. Og det har han blitt. Han trives best i mål og gjøre en god jobb mellom stengene.
Mens han er på trening går jeg tur sammen med en gammel klassevenninne som jeg gikk med på barne og ungdomsskolen. Hun bor på Sagstad, som er ca.10-15 å gå fra der hvor J trener. Det var utrolig koselig å ta oppigjen kontakten med henne etter gammelt, få prate skikkelig igjen og ikke bare hver gang vi møtes på senteret ol. Utrolig koselig, samtidig som jeg får trimmet litt. Det er jo en av tingene på  "50 ting å gjøre i vår" listen min.
Så i dag blir det nok en tur i fantastisk vêr med gode samtaler. Ser allerede frem til neste mandag.
Vel,min gamle klassevenninne måtte en tur på IKEA,så da hev min bedre halvdel seg med. Og med snuppeline i vognen,tok vi runden rundt Fosse,via folkehøgskolen,Mjåtveit og tilbake til Fossemyra. Herlig tur,godt for kropp og sjel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.