mandag 3. august 2015

Hekling

Har fått dilla på å hekle. Er helt på nybegynner stadiet,men føler at jeg mestrer dette bedre enn strikkingen. Har til nå øvd meg på ulike typer masker/staver; bla fast-luft-dobbel stav. Var ikke så vanskelig som jeg trodde,men har da funnet en veldig god "lær og hekle" side med video om hvordan en hekler de ulike maskene/stavene. Genial for en nybegynner som meg. 
Ser jeg har litt tynn heklenål og feil type garn,så i løpet av uken får jeg skaffe meg litt forskjellige nåler og garntyper. 
Til nå har jeg hekler så langt på en sirkel,
 så får vi se hva det blir. Kanskje en lur,eller en grytelapp,bordbrikke?? Det gjennstår å se 😉

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.