søndag 18. juli 2021

Helgetur til Ål camping

Fredag pakket vi i bilen og Camp Let’n og satte kursen mot ÅL camping. Her skulle vi være sammen med svigers, mine foreldre og søsteren m/fam til Ørjan. Rine gledde seg kjempe mye til å ha hele familien rundt seg (da minus min søster m/fam). Vel fremme rigget vi oss til og var klar for en kjekk helg. Uheldigvis klarte jeg å pådra meg kraftig migrene på turen opp, så det ble tidlig kveld, mens resten av gjengen koste seg. Rine har stått på howerboard og ble en racer, vi var på Sommer på Gol - tidligere Gols markedet samt bading i kulpen. 

En kjekk helg hvor barna har kost seg, noe som var det viktigste da vi dro dit.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.