søndag 6. februar 2022

Korona here We go!


Ok,så var det min tur å teste positivt på denne koronaen. Gubben ble syk mandag og kost seg i isolasjon. Guttungen har tydeligvis hatt korona uten at noen av de x-antall testene han har tatt har slått ut. Måtte en blodprøve til for å finne det ut. Godt er nå det. Så to av fire. Fredag etter jobb skulle jeg bare ta en test sammen med frøkena for ho var godt snørrete og hostet,nmen nei da. Ho var negativ, men HEI, hvem testet postitivt! Jo meg! Med bare litt wiskhey stemme,slo den svakt ut. Så ja, da var det egentlig isolasjon på meg,men ettersom har bodd på rommet med frøkena og gubben var ferdig i isolasjon,var vi likegodt sammen. Frøkna regnet vi med fikk en positivt test i løpet av helgen. Men, nå søndagskveld, er ho fortsatt negativ. Så nå er det spennende om ho holder den negativ til torsdag. Da skal ho ta en blodprøve for å se om ho har hatt det uten at testene slår ut.

Heldigvis er jeg ikke dårlig. Lyssky i går og i dag, litt feber i går, ellers slapp og lite overskudd. Vi får se hvordan dagene fremover blir. Satser på at jeg er tilbake på jobb uti uken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.