lørdag 5. mars 2022

Kupp!!

I dag måtte jeg en tur over fjorden for å kjøpe inn to støpejernsgryter mtp konfirmasjonen vi skal ha i april. Maten som skal lages, ønsker kokken at han fikk bruke jerngryte. Og siden jeg i utgangspunktet har ønsket meg slike lenge, men tenkt at jeg skal vente til vi har pusset opp kjøkkenet har det blitt med tanken. Så i går søkte jeg litt rundt på nettet og fant tilslutt ut at Brimi støpejernsgryte hos Coop Obs på Horisont var den billigste i den størrelsen jeg var ute etter. Jeg tok turen i ettermiddag og tenkte at to stykk for holde mtp at de koster ca.1200kr stk. Glad og fornøyd plukket jeg med meg to stk. Scannet de og handlet videre. Betalte i kassen og stusset på at sluttsummen ble så vidt over det to stk kostet tilsammen tross at jeg hadde handlet en del matvarer. Etter å kikket på kvitteringen oppdaget jeg til stor overraskelse at de kostet 400(!!!) kr stk. Tipp og jeg gikk innigjen og fikk de fire siste og. Så da ble det fire til meg og to i julegave til foreldre og svigers. Greit å være ferdig med den. Men, jeg skal spørre fint om jeg kan låne de til konfirmasjonen siden kokken trengte 5-6 stk for å lage maten. Min mor har allerede sagt ja og jeg vet at svigermor også sier ja. En utrolig kjekk overraskelse å få 6 stk for det jeg trodde jeg skulle betale for to. Fargen var jeg også veldig fornøyd med, så nå gleder jeg meg til å ta de i bruk.

Legger ved et lånt bilde fra Coop av de jeg har investert i.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.