fredag 26. mars 2021

Stolpejakt 2021

 YES! Lørdag går endelig startskuddet for årets stolpejakt her i Alver kommune. Gjett om jeg gleder meg. I år er det litt flere stolper enn i fjor og noen på nye steder har jeg sett. Jeg ser frem til mange flotte turer fremover og ikke minst nye steder sammen med min gode stolpejakt datter,Frøken Fryd. Ho overrasket med å besøke 60 stolper i fjor i all slags vér - imponerende  Målet er selvsagt å besøke alle stolpene før fristen går ut 1.november 2021.

Håper og på å klare å ta stolper i Bergen kommune og. Ser de har mange enkle kart som kan tas kjapt på noen timer. Ellers og mange flotte plasser både i Bergen,Åsane som jeg håper på å få besøkt. 

Men nå skal jeg konsentrere meg om Alver og satser på å ta et par i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.