onsdag 12. mai 2021

Langhelg

Da er vi kommet til den tiden på året der det er mye langhelger. Allerede i dag starter den første for min del. Med Kristihimmelfartsdag i morgen og planleggingsdag på jobb, som forøvrig er jobbet inn,blir det lang helg. Og når vi er så heldige at 17 mai faller på mandagen, ja vips så har vi hele 5 dager fri! Oh My good så digg det skal bli. Hva de skal brukes til, har jeg ikke helt bestemt meg for, men litt rydding inne og ute må til, finne på noe med barna, fotballtrening for barna er ivertfall noe som står på planen. I tillegg håper jeg på å invitere naboene på 17 mai frokost og en kjekk feiring. 

Når skal jeg ta med av litt mer rydding inne, det trengs. Litt støvsuging og støvtørking samt bretting av en haug med klær og mer vasking av klær, så tror jeg klokken er blitt så mye at det er tid å dra på fotballtrening med Rine. Det er hennes høyde punkt. 

Det var litt av det jeg hadde å komme med i dag. Vi snakkes. Ha en fin dag og god lang helg alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.