onsdag 3. mars 2021

Ynde

I forbindelse Valentinesday var jeg med på en konkurranse på Facebook hvor en kunne vinne en Valientine pakke fra Ynde. Ynde er grunnlagt av Luciana Thunem som har over 15 års erfaring som styling-og makeup artist.

I dag dumpet pakken nedi posten med produktene og nå har jeg testet produktene jeg fikk og må si at jeg falt helt for dråpen. Denne kommer til å brukes morgen og kveld, ivertfall kvelden! Og sammen med CUVGET forming Cleanse var den magisk. Herlighet så myk jeg ble. Og nå er det Ynde-pads til ansikt som testes ut. Disse kan man sove med,så planen er å teste det ut i natt. Og en kan bruke det sammen med CUVET stimulering serum,noe jeg glemte i kveld. Men i morgen skal jeg huske på det! 

Så stikk innom linken oppe og sjekk ut produktene i nettbutikken eller Facebook. 

Her er produktene jeg vant.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord om hva du synes om innelegget og bloggen.